Սա հոդված չէ: Սա առաջարկ է:

Շատերս խնդիրներ ունեցել ենք բանկերի, վարկային կազմակերպությունների, ապահովագրական ընկերությունների և այլ ֆինանսական հաստատությունների հետ: Ընդ որում` դա կարող է լինել ոչ պատշաճ սպասարկումը (չեն բացատրել ինչ գործարք եք կնքում և ինչ պայմաններով, ինչ վտանգներ կան և այլն), սխալմունքները (գումար են ելքագրել հաշվից, երբ Դուք գործարք չեք արել կամ բանկոմատից օգտվելիս գումար չեք ստացել, սակայն հաշվից ելքագրել են կամ չեն փոխհատուցել ապահովագրական գումարները և այլն), տարօրինակ պահանջները և այլն: 

Մի խուսափեք բարձրաձայնել խնդիրները: Գրեք այս գրառման  քոմենթներում  կամ consumerinfo@cba.am հասցեին կամ մուտքագրեք Ձեր խնդիրը օնլայն:

Advertisements